Over DAY1
In 2016 is het Nederlandse media- en productiebedrijf DAY1 opgericht door Jay-Jay Boske. Inmiddels is DAY1 het grootste mannelijke lifestyle brand van Nederland en genereert maandelijks miljoenen clicks en views via onze social- en media kanalen. De standaard bij DAY1 ligt hoog, alleen unieke online en offline content wordt uitgerold. Denk aan de populaire formats: Selfmade, OfficeTour, De Auto Van en The Gentlemen’s Club. Dit maakt DAY1 uniek; eigen content en gericht op dé perfecte doelgroep, die bovenal niet ten koste gaat van de kwaliteit. Bij DAY1 vinden wij het belangrijk om mooie en inspirerende verhalen te vertellen, een goed verhaal wint altijd. Inmiddels heeft DAY1 hier zo veel ervaring in dat wij deze kennis en expertise ook inzetten voor andere kanalen en merken.
DAY1 doet dit op onderstaande manieren:
- Het bouwen van eigen custom made kanalen
- Het ontwikkelen van unieke online concepten & content
- Het produceren van deze content en het onderhouden van de kanalen
- Het genereren van bereik.
Hierbij wordt er geen onderscheid gemaakt tussen YouTube, traditionele televisie en weet DAY1 altijd de perfecte combinatie tussen online en offline te maken.
Visie en missie:
Elke dag is een nieuwe kans om beter te worden dan dat je gister was, om meer uit het leven te halen en de mensen om je heen te inspireren. DAY1 staat voor de kans die zich iedere dag voordoet om alles uit jouw dag te halen. Hard werken, nooit opgeven en genieten van jouw succes. Vandaag is de dag om te laten zien dat niets onmogelijk is!
Doelgroep:
Wij bij DAY1 richten ons op de man tussen de 16 - 35 jaar. Onze doelgroep wilt alles weten op het gebied van lifestyle, ondernemen, automotive, sport en of finance. Bij DAY1 zijn ze daarom op de juiste plek en vinden ze wat ze zoeken. Via de verschillende social kanalen komen ze bij ons terecht, zodat ze altijd en op elk moment onze DAY1 content kunnen bekijken.